اولين برد گنبد در روز صدرنشيني پيكان

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

اولين برد گنبد در روز صدرنشيني پيكان
بازديد : 1118


هفته سوم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران با انجام 6 مسابقه در شهرهای مختلف برگزار شد که در مهمترین بازی تیم پیکان تهران با شکست پیشگامان کویر یزد به صدر جدول رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران با تغییراتی در جدول رده بندی همراه بود که در مهترین بازی این هفته تیم پیکان تهران با شکست 3 بر یک پیشگامان کویر یزد بعد از هفته ها بالاخره صدر جدول را از آن خود کرد تا با 30 امتیاز و 2 امتیاز اختلاف نسبت به یزدی ها به رده اول تکیهبزند و جبران شکست دور رفت را کند. همچنین با پایان رقابتهای این هفته تیم های سایپا، کاله و متین ورامین 27 امتیازی شدند تا تنور رقابتها داغ تر از قبل شود. در این بازی حساس شاگردان پیماناکبری در خانه در حالی مقابل یزدی هابه میدان رفتند که گویی تنها پیروزی آنها را راضی می کرد و توان و قدرتشان در اجرای تاکنیک های مربی شان نشان از همین موضوع داشت. در طرف مقابل هم عباسعلی میرحسینی و شاگردانش اگرچه می دانستند در صورت باخت صدر جدولرا از دست می دهند اما با اشتباهات فردی در حساس ترین لحظات بازی امتیازات را یکی پس از دیگری از دست دادند تا در نهایت تجربه بالای بازیکنان پیکان بر انگیزه پیشگامان غلبه کرد و ست های اول، سوم و چهارم با امتیازهای 25-19، 25-18 و 25-20 به سود تهرانی ها رقم خورد. یزدی ها هم تنها در ست دوم و با امتیاز 22-25 توانستند پر افتخارترین تیم ایران را شکست دهد اما این پیروزی در این ست مانع از شکست یزدی ها نشد تا این تیم بعد از هفته ها صدرنشینی جایگاهش را از دست بدهد و با 28 امتیاز به ردهدوم نزول پیدا کند.
در کرج تیم سایپا موفق شد نوین کشاورز را شکست دهد تا هم در بازی رفت و هم بازی برگشت پیروز میدان باشد. فرهاد نفرزاده و شاگردان جوانش که برای ماندن در جمع مدعیان به این پیروزی نیاز داشتند میهمان خود را 3 بر یک شکست دادند تا شمار امتیازشان بهعدد 27 برسد و در رده سوم قرار بگیرند. در طرف دیگر هم مسعود آرمات در تیم نوین کشاورز دوازدهمین باخت خود را تجربه کرد تا حالا تنها با 9 امتیاز در رده یازدهمبایستد.
در آمل تیم کاله این شهر با وجود اینکه بازی گذشته خود را با رای کمیته انضباطی واگذار کرد در بازیامروز موفق شد تا با روحیه ای بالا مقابل میهمان خود باریج اسانس قرار بگیرد و نهمین پیروزی اش را با نتیجه 3 بر یک ثبت کند. بهروز عطایی که می داند برای رسیدن به پلی آف باید این روزها از میدان مسابقهپیروز بیرون آید تاکتیک خوبی را در تیمش به نمایش گذاشت تا این 3 امتیاز مهم برایش کسب شود و با 27 امتیاز در رده چهارم باقی بماند.
شاگردان حسین معدنی هم در باریج اسانس اسیر تفکرات و البته تجربه بالای ملی پوشان تیم کاله شدند و در نهایت بدون امتیاز آمل را ترک کردند تا همچنان با 14 امتیاز در جدول نهم باشند.
اما در دیگر بازی این هفته تیم آلومینیوم المهدی که از شهرداری ارومیه میزبانی می کرد مقابل این تیم شکست خورد تا ششمین باخت اینتیم مقابل ارومیه ای ها ثبت شود. در این بازی ارومیه ای ها شادمان از پیروزی هفته گذشته خود در این بازی با انگیزه کار کردند و در نهایت با پیروزی 3 بر یک راهی شهرشان شدند. البته در این بازی در ست چهارم پیروت پور بازیکن تیم شهرداری ارومیه با توهین به داور دوم مسابقه از بازی اخراج شد. به این ترتیب شاگردان دامغانی در رده هشتم ماندند و آذری ها به رده ششم رسیدند.
در ادامه این مسابقات تیم جواهری گنبد به اولین پیروزی خود در رقابتهای لیگ برتر والیبال رسید.
در بازی امروز این تیم مقابل میزان خراسان شاگردان رضا ابراهیمی بالاخره توانستند پیروز از میدان مسابقه خارج شوند و اولین برد شیرینخود را جشن بگیرند. البته قوچان نژاد برای برد این مسابقه به آب و آتش زد اما ظاهرا توان گنبدی ها بیشتر از مشهدی ها بود تا بازی بانتیجه 3 بر 2 به سودشان تمام شود. میزان با این باخت در رده هفتم ماند و جواهری گنبد هم با وجود کسب پیروزی همچنان در رده آخر قراردارد.
در آخرین بازی این هفته هم متین ورامین با هدایت مصطفی کارخانه برد دیگری را کسب کرد تا همچنان خود را به عنوان مدعی مطرح کند. در این بازی ورامینی ها با نتیجه 3 بر یک و همانند بازی رفت شهرداری تبریز را شکست دادند تا در رده پنجم جدول رده بندی باقی بمانند.
بازیکنان قاسم تاجری هم با این شکست و بدون کسب امتیاز در رده دهم ماندند تا هم امتیاز با باریح اسانس یعنی 14 امتیازی باشند. اما در جریان این بازی کفپوش سالن بامشکل روبرو شد که پس از 38 دقیقهوقفه با تلاش مسئولان کفپوش ترمیم و مسابقه ادامه پیدا کرد.
نتایج کلی مسابقات هفته سوم دور برگشت به شرح زیر است:
آلومینیوم المهدی هرمزگان 1 – 3 شهرداری ارومیه (25-22 ، 13-25 ، 14-25 ، 23-25)
کاله مازندران 3-1 باریج اسانس کاشان (25-27 ، 25-17 ، 25-23 ، 25-21)
جواهری گنبد 3-2 میزان خراسان (25-22 ، 19-25 ، 25-22 ، 25-27 ، 15-11)
سایپا البرز 3-1 نوین کشاورز (25-20 ، 25-20 ، 19-25 ، 25-22)
پیکان تهران 3 -1 پیشگامان کویر یزد (25-19 ، 22-25 ، 25-18 ، 25-20)
متین ورامین 3 -1 شهرداری تبریز (25-23 ، 25-19 ، 23-25 ، 25-22)
در پایان هفته سوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال رده بندیتیم ها به شرح زیر است:
1-پیکان تهران30
2-پیشگامان کویر28
3-سایپا البرز27
4-کاله مازندران27
5-متین ورامین27
6-شهرداری ارومیه26
7-میزان خراسان24
8-آلومینیوم المهدی20
9-باریج اسانس14
10-شهرداری تبریز14
11-نوین کشاورز9
12-جواهری گنبد4



موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط فروز در تاریخ 1391/10/9/6 و 12:51 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام

هنو درست نشده این سیستوم شما؟ پاسخ:سلام ...درست شد


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف